sâmbătă, 10 martie 2012

Romania are cea mai mare rata europeana a deceselor la copii..

De ce ne mor copii.. ?

 Articolul este preluat de la anatolbasarab

Duminica, 11 martie, la ora 21.00, pe postul Antena 3, in cadrul emisiunii “In premiera”, va fi difuzat reportajul la care s-a lucrat timp de 3 luni si despre care am mai pomenit in postarile anterioare.
Este un subiect foarte delicat…cu o mare incarcatura emotionala care va soca, va revolta, va pune oamenii pe ganduri si ii va face, speram, sa aprecieze mai mult ceea ce au…dar si ce nu au….devenind astfel mai dispusi sa ii ajute pe cei din jurul lor….
Pentru ca s-a strans foarte mult material, nu va putea fi aratat tot, din pacate, dar chiar si asa speram ca editia de duminica viitoare va avea un impact mare…ca va deschide minti si suflete…
Vor fi aratate imagini…in premiera, asa cum nu au mai fost date vreodata pe posturile noastre de televiziune….
Acest lucru nu ar fi fost posibil in primul rand fara acceptul catorva dintre parintii de ingeri pe care i-am cunoscut prin intermediul Organizatiei E.M.M.A. si care, intelegand necesitatea realizarii si difuzarii acestui reportaj, si-au infruntat emotiile, teama de a le fi rascolita durerea chinuitoare si retinerile vizavi de reactia celor care vor vedea materialul. “Inainte sa il pierd pe Luca, nu stiu cat mi-as fi dorit sa vad un astfel de reportaj, gandindu-ma la cat de mult m-as incarca emotional si mai ales, imi spuneam: mie nu mi se poate intampla nimic rau, totul e atat de bine……. Am gresit enorm cu aceasta atitudine. Daca as fi ascultat o clipa strigatul de durere al unei ” mame de inger”, as fi stiut sa lupt, sa intreb, sa cer ……..as fi stiut sa accept putin mai usor, sa-mi iau acel ” la revedere” pemtru totdeauna. Sa-l privesc atat de mult intr-o secunda cat pentru o viata intreaga….” – Alina, mama ingerasului Luca si a micutei Mara



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu